Saturday, August 30, 2008

Truly Madly Deeply...


I'll be you dream
I'll be your wish I'll be your fantasy

I'll be your hope I'll be your love

Be everything that you need

I'll love you more with every breath

Truly,madly deeply do

I will be strong I will be faithful

'cause i'm counting on

A new beginning

A treason for living

A deeper meaning


I want to stand with you on a mountain

I want to bath with you in the sea

I want to lay like this forever

until the sky fall down on me

and when the stars are shinning

brightly in the velvet sky

I'll make a wish send it to heaven

Than make you want to cry

The tears of joy for all the pleasure in the certainty

Thats we're sorrounded by the comfort and protection of

The highest power in lonely hours

The tears devour you


Oh can you see it baby?

you don't have to close your eyes

'cause it's standing right here before you

All that you need with surely come....


Song by Savage Garden.


Bagaimana nak ku mulakan dengan kata-kata untuk mengucapkan jutaan terima kasih buat kalian yang sentiasa berada di hati aku,sentiasa memberi sokongan pada aku masa senang dan susahku,buat keluarga yang memahami masih mengambil berat tentang aku makan minum pakai aku walaupun aku masih bebas kemana jua samada dalam berkawan atau berjalan 'terbang bebas'.Pada teman,sahabat,kekasih..(haha kekasih?yang gelap n terang..adoii..)semuanya yang dekat yang jauh,depan mata jauh dimata..aku sayang kalian.Bersempena gan bulan Ogos yg kan berakhir ini, aku nak ucapkan ~SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA YG KE 51 & SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN ~muga kita sama2 mendapat kerahmatan dari Allah. Amin!Ogos,2008 memberi banyak kenangan yg manis dan ada gak pahitnyerr tapi itu bukannya tanda sudah berakhir hidup aku malah memberi aku semangat dan kekuatan utk terus UP..Alhamdulillah!

Firstly,tentu aku nak ucapkan terima kasih buat Mellisa,partner aku kat blog ni..'barat merindu,timur mencinta' tanpa Mell aku tak mampu nak serikan blog ini.Blog ini banyak memberi makna pada aku.Thanks Mell ,bukan ini sahaja,terima kasih buat mu kerana ada dalam susah dan senang aku,support me in everything dan tak kurang gak time membuli dan mengutuk aku haha..itu semua memberi makna Dan aku sendiri..sendiri rasa tak ada power kalau mell ku down n suram layu cam sayur dalam periuk..haha..Hey Mell..cheer up, always ya!Selamat berpuasa dan beribadat di perantauan,k.

Than,terima kasih buat kawan2 aku yang support Mell dan aku disini,kawan2 baru wawa, dekno, manja,wanda, Fish(bukan ikan ok..hehe)Penni,juga buat Emma (U jgn nakal2 gan i ekk nanti ada yg marah2 haha..), juga tak lupa buat 'hati mati..' hey hati mati,alhamdulillah hati mu dah berbunga kembali,bila nak dating laii?haha.. hmm anyway thanks for your 'Kurma..'.Nanti buka puasa sama2 yer.Buat Serena Chow..tangan patah kasi buang terus haha..aku tak kejam,k!Buat yang telah meninggalkan smthg yg pahit kat aku, takpelah aku dah lupa..!Pada yg masih cari aku tu..sorilah yerr,'hihi..bye2..'

Apapun aku taknak terlepas ucapkan Selamat Hari Merdeka dan Selamat Hari Lahir buat Haiza Bt Hamzah pada 31st august'08 ini.Haiza ni kalau nak tau aku panggil 'Cik Oja' merangkap mak tiri aku.Usia yang ke berapa aku tak penah tanya tapi aku tau dia muda dari aku .Adoii..terlalu banyak kenangan gan dia kat resort.Dia jaga dan bebel kat aku cam mak tiri sebab tu aku kekadang panggil dia ibu, dialah teman yang plg kelakar dan serius gile bile marah yg aku penah jumpa hehe..Hey muga dapat baby yg kedua yang comel cam mak dier gak.'Pak tiri' aku belum jumpa dan kenal walaupun dah kawin gan mak tiri aku lebih dari 3 tahun(kalau tak silap),Kalau dapat lahirkan baby yg kedua 31st ogos ni..wahhh bermakna sungguh mak gan anak. ni!

Tak lupa buat anak2 buah aku yang adoiii tak kurang ramainya celebrate besday bulan ogos..Adlin pada 1st august lalu,Fariz n Ameera 4th august,Mak 7th august,Ainul 13th august,and terakhir wat baby felisha Umairah 24th august.Pada Izzaty juga 24hb ogos.
Yang kawin ogos' 08 Yana n husband-3hb ogos lalu n Azrul Hafiz-23hb ogos (hah..nama dia aku yg taruh ..bangga ni),Pada si 'gamat'hepi anniversary!

Wahhh..yang dapat baby? Cikgu Fazly n Fazlin.tahniah dapat baby girl (cucu sedara nii..).Dan paling istimewa buat adik aku Norhailee Shaari n suami Tahniah dapat anak perempuan kdua (mungkin ni yg bongsu kut ekk..) pada 10hb august lalu setelah berderet hero termasuk kembar.Nak dengar citer adik aku ni? Dia memang kelakar,bila aku sms tanya nama anak dia,dia balas sms aku ,'nama baby,An Nissa Awatif Bt Rosli' dan bila aku balas, 'nama cam arab laa..' tahu apa adik aku jawap semula gan sms? 'Mak sedara dia semua orang arab!Bile nak balik tengok baby arab?' hahaha..gelak aku baca sms adik bongsu aku ni..adoiii!

Tak juga aku lupa nak ucapkan terima kasih dan penghargaan buat Mazz yang banyak memberi aku ilmu tentang kekuatan dan rasa tak malu haha..semuga Mazz terus success dalam setiap aktiviti yg di lakukan.Miss u Mazz, rindu nak membaca tulisan2 u lagi,Buat Chot,Zac,Shack,Selamat menyambut puasa Mazz n semua dari MEXS yang kenal aku cam 'Taukeh Kedai'dapat anak bagaitau ,As n yg dr sabah tu..luper nama nya .
Buat Adibah Noor,Todd,Haris,Deebers semua, Nieta n Aran ,lela n cik Det yang kata aku jiwang..adess Cikgu Titom yg makin busy.Insyallah kita kan buka puasa sama kat segamat nanti.Wasih,lelek n diana gakk rajin2 la posa opppss..diana tak puasa soriii!Pada kawan2 dari LAC (Ladies Auto Club) EJ,Hanis,Meego n Nina ninot-mana ilang diri?Gue ada sini la..Jeffry kat KB 'kawe cayo samo demo..'!


Selamat hari Merdeka...apa erti merdeka pada diri kita?hmm sama2 tanya diri n buat yang beragama Islam Selamat berpuasa yerr..buat yang bukan islam selamat menyambut puasa 'di pasar ramadhan' haha...Ok lah semua..untuk kalian yg aku cintai,sayangi,rindui..yang membawa warna2 pelangi dalam hidupku.Thanks so much,muga tahun depan kita masih di panjangkan umur untuk terus bersama.
Salah silap aku mohon maaf zahir batin!

Ikhlas dari BeLL.
*Muga hari ini lebih memberi makna dari semalam.



7 comments:

♥ Mawar Cinta ♥ said...

MERDEKA!!.. (3x) ^_^

selamat hari kemerdekaan dan selamat berpuasa buat mell n bell..

Fichellia@FiSH said...

Hi B,u dun b norty too..hik hik,
MERDEKA!!!im merdeka already B!know wat i mean?sure u blurr enough!
like yr 'adoii'Baby!1st time here maaa..
C ya at PWTC soon.

MELL n BELL said...

Mawar cinta-Thanks!u too selamat berpuasa.

FiSH-sape yg merdeka,U?I pun sntiasa merdeka gak!C U..n Tk Cr. and Welcome

gadis melayu said...

selamat berpuasa buat bell n mell..semoga ramadhan kali ini membawa seribu erti buat kita sume..Amin...

hatihati said...

Thanks... Selamat Menyambut Ramadhan!! :D

wInda said...

thanks la bell...mc ingat akan daku sini...haha...samat berpose sume...

MELL n BELL said...

gadis melayu-sama2 la.bile boleh puasa?haaha...

hati mati-la bile nak tuka ke hati berbunga ni?Hey..thanks for the 'kueh pelita'hehe...n kurma too.

Wanda-mesti la aku ingat sama ko,ko kan guru bahasa.oupus oku dika!boleh bah tu..?Tkcr..n thanks sudi terima aku as fren.