Thursday, August 14, 2008


life....
sometimes may get rough,
raining all day long,
may always upset you,
may turn hideous,
may cause your valuable tears,
always betrays your smiles,
it costs your feeling,
...and emotion lies,
sometimes it practices unfairness,
when you have to choose between two,
but life is life,
this blame is no one's,
only 'you' have the answer to endure,
to let the dark disappear
for the smiling sunshine..

-mell@ brisbane-



5 comments:

hatihati said...

huhuhu... tgk botol tu.. teringat surat cinta aku yg hanyut kat laut.. tapi dalam botol mineral la... huhuhu :-( sedey..

MELL n BELL said...

hatimati,
uhuhu...dihanyutkan ke terhanyut?

-mell-

-LyS- said...

life - never in a straight line, full of crookedness ;).

take care love

hatihati said...

Dihanyutkan dengan sengaja di kepulauan yg akupun xpernah sampai!! supaya ia tidak menyeksakan.. dan harapan aku, supaya hatinya x terseksa lagi..

*Bell.. aku rindu dia...waaaa

MELL n BELL said...

lysa honey,
yea..couldnt agree more...but, dun give up hopes k... love u...

hatimati,
am sure itu adalah simbol memulakan hidup yang baru...

-mell-