waaaa..mana boleh Bell je yg dedicate to all of u... i pun nak menyebuk jgk...hehheehe..
salam buat semua,
Selamat menyambut bulan Ramadhan yang mulia...Selamat menunaikan ibadah puasa dan semoga bulan yg mulia ini memberi keberkatan utk kita semua.. so, happy fasting yea!!
not to forget, SLMT HARI MERDEKA!!!
Untuk yang bertanya kenapa dah lama Mell tak menulis, im sorry guys.. i'll be back soon.. :D
Bell, u jgn berhenti menulis kt sini k.. hehhee.. i know u have millions of ideas, share them all... anyway, dont worry... Ramadhan in Brisbane gonna be cool, cuma takde bazar laaa...huksss im gonna miss taufu fah lots.. :p
-Mell@brisbane-
yg curik2 masa di library...hehehe
Saturday, August 30, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)




1 comment:
Hai mell,nape lak nyebuk..ni kan umah u gak!haha..All d best to u in watever u do,
selamat berpuasa ekk..senyum selalu!
-bell-
Post a Comment