
Aduhhhh..geramnyer aku kat cikgu sorang nii..Cikgu Titom @ Cikgu Zend..adehhh aderr ke patut pepagi dah buat aku jeles.Mula2 cakap ok la pasal sarapan pasal itu ini,tetiba dia kata dia nak sarapan kat Dewan Sekolah,A.Samad Said datang..adesss dah tau aku ni penulis,cinta kan puisi,suke kat A.Samad said dia lagi-lagi memanaskan aku! adoiiiii..kau kejam cikgu titom.Siap gelak-gelak kan aku...suh aku sabar lak tuu..!!Pastu tanya lak'kau nak terbang mari sini kerr' haha dah lebih nii..ader ke patut..siap pakai webcam nak tunjuk aku..hmmm sib baik x nampak A.samad Said yang aku nampak kau lambai kat aku..tau la kau hensemmm hahaha jgn perasan!kali ni..aku maafkan kau walaupun sakit ati hehe..cam kawan aku nieta ader kata benci tapi masih sayang..hmm sayang kau sebagai kawan jerrr!Ok luper hal nii..lain kali wat lagi siap kau cikgu..!
Cikgu Titom,Aku ader penah tanya kau ?Nape status kau 'Rindu vs Sepi..' Rindu GF kerr?Kau kata Rindu kat anak murid2 kau..bukan rindu pada GF, kau ngaku takde GF..hah itu statement kau bukan aku ekk..tapi kalau nak tau Cikgu Titom mmg encem..idaman malaya.. Aku Tabikkkk Spring kat kau cikgu Titom..rindu kat anak2 murid.Memang kau ni berjiwa pendidik yang patriotik lahDulu kalau tak silap kau kata mengajar kat kampung kan?Ada masalah nak online duit or per ke masa kitorg handle event utk AN 1st Anniversary tuu..sebab kau kat pendalaman kalau tak silapaku lah!kau lah kan?hmm tak ramai cikgu cam kau..kau memang Guru yang berdedikasi..Proud of U..!kalau lah Cikgu Mellisa Akmar Or Miss Mell kene mengajar tempat kau rasa nya meraung dia hahaha soriii Mell..terkutuk haha..but Mell ok..!Sedia berkhidmat untuk negara..2 tahun lagi Tapi cikgu ni pun 2010 pun baru abis belajar kat IPL (tul kerr..) sama la korang. Cikgu Titom,salah silap jangan marah or ambil hati yerr..lepas geram aku jap jerrr.
Kalau Mell or sesape nak tau camne Cikgu Titom ni leh kenal aku..?Hmm kami sama2 dlm Deebers (AN Fans Club).Pertama kali jumpa kat 1st Anv.Deebers 2007 kat KL.Tu pun dia kuar nama kat ym as Zend Mohd Noor.Wahhh promote ni cikgu..hehe.Tanya punyer tanya tanya..cikgu Titom asyik kata.'aku x ingat,aku luper lah...' last2 sebut Bell dia tau..bukan belalang haha...tapi dia yang bawa kuar soklan..'kau Deebers yer?'hahaha..so aku tau..sebab aku gerenti sape yg ym kat belalang_street ni confirmed kenal aku.Tapi Ye lah camner nak ingat yerr dah setahun lebih baru aku ON belalang_street.Dah tu 1st time ym, dah tu ramai pakai nama yg tak penah aku jumpa haha..
ok nanti citer laiii.geram aku dah lepas haha..
Muga cikgu Titom tak amik ati or kecik ati ekk
Muga Cikgu Titom sentiasa bahgia dan sejahtera selalu..
By BELL
Cikgu Titom,Aku ader penah tanya kau ?Nape status kau 'Rindu vs Sepi..' Rindu GF kerr?Kau kata Rindu kat anak murid2 kau..bukan rindu pada GF, kau ngaku takde GF..hah itu statement kau bukan aku ekk..tapi kalau nak tau Cikgu Titom mmg encem..idaman malaya.. Aku Tabikkkk Spring kat kau cikgu Titom..rindu kat anak2 murid.Memang kau ni berjiwa pendidik yang patriotik lahDulu kalau tak silap kau kata mengajar kat kampung kan?Ada masalah nak online duit or per ke masa kitorg handle event utk AN 1st Anniversary tuu..sebab kau kat pendalaman kalau tak silapaku lah!kau lah kan?hmm tak ramai cikgu cam kau..kau memang Guru yang berdedikasi..Proud of U..!kalau lah Cikgu Mellisa Akmar Or Miss Mell kene mengajar tempat kau rasa nya meraung dia hahaha soriii Mell..terkutuk haha..but Mell ok..!Sedia berkhidmat untuk negara..2 tahun lagi Tapi cikgu ni pun 2010 pun baru abis belajar kat IPL (tul kerr..) sama la korang. Cikgu Titom,salah silap jangan marah or ambil hati yerr..lepas geram aku jap jerrr.
Kalau Mell or sesape nak tau camne Cikgu Titom ni leh kenal aku..?Hmm kami sama2 dlm Deebers (AN Fans Club).Pertama kali jumpa kat 1st Anv.Deebers 2007 kat KL.Tu pun dia kuar nama kat ym as Zend Mohd Noor.Wahhh promote ni cikgu..hehe.Tanya punyer tanya tanya..cikgu Titom asyik kata.'aku x ingat,aku luper lah...' last2 sebut Bell dia tau..bukan belalang haha...tapi dia yang bawa kuar soklan..'kau Deebers yer?'hahaha..so aku tau..sebab aku gerenti sape yg ym kat belalang_street ni confirmed kenal aku.Tapi Ye lah camner nak ingat yerr dah setahun lebih baru aku ON belalang_street.Dah tu 1st time ym, dah tu ramai pakai nama yg tak penah aku jumpa haha..
ok nanti citer laiii.geram aku dah lepas haha..
Muga cikgu Titom tak amik ati or kecik ati ekk
Muga Cikgu Titom sentiasa bahgia dan sejahtera selalu..
By BELL




2 comments:
Bell...
Keep up the gud work!! u are born to write beb.. im hunger ur post!
* I want More.. I want more.. I want more.. huhuhu..
Hey,hatimati..Thanks!
haha..u make me flyinggg nii..
ok i will...
*Tkcr..be gud to ur self..hati jgn terus mati..adess!
From:BeLL
Post a Comment