Monday, August 11, 2008

::6 degreeS::

warmest greeting from Brissy~

its almost 3am, and d current temperature is 6degrees...its cold outside, but im not sleepy yet... as usual, i cant force myself to sleep. its such a long day today, but still, i cant sleep. having this problem since the beginning of new semester, and i have no idea why. anyway, while im typing this post, im in d middle of a conversation with Bell tru one of d technology so-called 'thingys'--YM... we r updating each other with lotsa news and gossips (of course). as usual, i always teasing her.. tats when tis brain teaser coming up.

'makan garam' = _ _ _ (3 letters)

whoever can answer it for Bell, will definitely get J.co donuts for free.. and obviously, Bell is the one who gonna blanja u all yang dpt jwb dgn tepat.. hehehe... :)

*which 1 is ur favourite?*

oooohhhh, im so so dying to eat n munch these donuts coz they're heavenly tempting!!!
anyway, if there's anyone who can answer it, let Bell know... ;p

-mell @ boredom strikes-


10 comments:

MELL n BELL said...
This comment has been removed by the author.
MELL n BELL said...

Mell,kalau i bleh jwb,saper lak nak blanja..U ker?

From-BeLL

mummy said...

I know..makan garam = 'Orang Sudah Tua..'.Bell,lets go to Jco..haha..

Anonymous said...

Jawapannya ialah Orang Sudah Tua..
I luv Donuts..bile nak belanja Mk jang?or nak bawa Anis gi Brisbane, best skit..2 orang belanja.

♥ Mawar Cinta ♥ said...

Orang banyak pengalaman!!

coz org yg da byk pengalaman jer da penah makan garam.. hehe ^_^

Unknown said...

hmm apa la, Mell kata 3 letters bukan 3 phases..huhu so my answer is T U A

Unknown said...

bell, sorry..since birth teka teki ni kira makanan ruji i...hhehehe

klu rasa segan nak belanja i..u boleh suh diorg delivery..i will accept it..

tp klu u nak kasi mell tak tido malam or nak dia fly terus balik mesia better u belanja i..hehehheeh ;)

MELL n BELL said...

Faisal,TAHNIAH la..i pun tak tau la aper jwpannya.I wonder u pakat gan Mell kene kan i hahaha....

Blanja? yang janji Mell,yg tunai kan i..hmmm tgu mell balik le yerr haha
Faisal,tak kisah kan?hehe..

Yang pasti i kene wat Mell tenang haha..but kalau nak dating pe salah nyerrr..Mellkan jauh..haha..saje nk kasi Mell x sng duduk!

MELL n BELL said...

ahahhaa...
tak sangke Bell kene blanje pemenang itu...
jawapan nyer--- TUA!!!

-mell-

Anonymous said...

heeeeks...
dah ada pmng!
aku terlambat rupanya...