Wednesday, November 19, 2008

::percayaku::

bila aku tersenyum,
percayalah senyuman ini untukmu,
hadir bila hati ini tersenyum,
dengan kehadiranmu yang satu..

bila aku kata aku rindu,
percayaku tanpa ragu,
kerana benar rindu ini untukmu,
tiada lain,hanya untukmu seorang...

bila aku alunkan sayang padamu,
percayalah pada alunan hatiku,
kerana kumahu kau tahu,
sayangku hanya satu....

percayaku, sayang!
kau tetap satu dalam hati,
tidak akan berubah,
kerana percayaku hanya padamu!


*bila hati berlagu sendiri, kata ini yang dapat kuukirkan*
-mell ahmad-
brisbane


No comments: