Aku bangun awal pagi ini,ntah..mata takmo pejam sedangkan malam td tido lewat sebab menulis,dah tu melayan anak2 buah yang tak abis2 komen gambar yang ada kat facebook tu.Jam dah kul 12midnite.Si Adira(anak buah aku) anta komen.'makjang,tolonglah..taruh gambar ira walaupun satu huhuhuuuuuu...'haha..aku nak tergelak tapi dalam masa yang sama aku rasa terharu..'isk,betul ke serius minah nii..?' sebab kekadang diorang ni lakon je lebih haha sebab nak mengenakan aku..maklumlah aku kan adik kesayangan mak korang hahaha...Tapi mungkin juga Ira asyik pandang gambar aku gan adik dia Adina kat situ..huhu dia siap komen lagi..' nampak poyo semacam pempuan yang ada depan mkjang tu haha..'aku no komen haha!Sok korang berdua nakgi..Tuttttttttttttt..so hati2 sori i takmo ikut dan memang takleh gi,ada appointment yang lebih penting lg huhu...Syhhhh senyap jer!Aku tengok kat facebook aku ada ramai anakbuah aku kat situ mohd shafiq aiman,Irwan Syah,Effariza,anis,adina..belum kuar abis2 lai ni.Wah Ira and adina amboi2 korang kutuk aku yerr..kan dah kata tengok jer jangan kata aper2 tapi kalau comey 'no hal..' haha..ni pasal gambo alysha gan mkjang.."Alysha beso mkjang atau mkjang beso alysha..?"haha tolong betulkan statement tu..nanti mak alysha dah tentu jeling...sape nak jwab?
Malam tadi ada 'orang tu..' dia tu tido awal,sebab dah terlena depan tv,bukan dia tengok tv tapi tv tengok dia haha...bukan aku nak gelakkan dia tapi rasanya ramai jenis camni tak termasuk aku haha..pasti!!Tulah lepas makan nasi goreng terus tengok tv,sib baik tau nak bangun masuk bilik kalau terus depan tv,pontianak melintas pun dia pk kawan dia haha...sorilah,memang sengaja nak kutuk u..!!ampunnnnnnnn..
Ni pasal kawan aku,Tak abis2 pasal Sun.Dah dua hari dia kol aku,kira hari2 kol lah. akhir2 nii.Pagi tu dia kol,"aku ni tengah mengelegak ni...ada je alasan yang dia kasi,itu ini,nak kata naklah,taknak takpe tak kisah tapi janganlah daleh2 banyak.." adoiiii apa ni pakcik?marah2 kat aku..blurrr lah!Aku je yang jd tempat kau nak marah,"kau ni marah aku ke?" sempoi aku tanya."Sape lagi,jantan tu lah adik aku tu,nak tolong ke taknak pasal hal kete tu.."apelah dia ni marahkan adik dia, aku lak kene bebel dan rasanya dia moody aritu,seharian moody cam pompuan tgh tuttttttttttt..haha..Dan dh lah malam tu aku send sms pd dia, suh dia cepat2 bagi dokumen kat aku.Pastu aku pulak tersilap send sms kat aku nyerr sayang.....sib dia faham walaupun dia tanya "ni nak anta sms kat sape ni,dokumen apa niii....?" hmmm sorilah yer u..silappp!!
Malam tadi Sun kol lagi,isk..isk..isk.. dia masih marah2, "Aku tak jumpa kau malam ni,si fendi meeting lagi,dokumen semua dalam kete dia,nyampah aku....,ader je hal dia,janji mlm ni ok tapi tak ok gakk.." adoii pokcik ni dah mula membebel. "Malam besok yerr.."Sun berjanji lagi.Ntah la..aritu dia nak datang aku lak ada dinner,aku available dia lak tak ok.hmm memang takde jodoh!haha...Aku saja nak kenekan kau yg tgh 'hanginn' tu!haha...Sori guy!
Malam tadi ada 'orang tu..' dia tu tido awal,sebab dah terlena depan tv,bukan dia tengok tv tapi tv tengok dia haha...bukan aku nak gelakkan dia tapi rasanya ramai jenis camni tak termasuk aku haha..pasti!!Tulah lepas makan nasi goreng terus tengok tv,sib baik tau nak bangun masuk bilik kalau terus depan tv,pontianak melintas pun dia pk kawan dia haha...sorilah,memang sengaja nak kutuk u..!!ampunnnnnnnn..
Ni pasal kawan aku,Tak abis2 pasal Sun.Dah dua hari dia kol aku,kira hari2 kol lah. akhir2 nii.Pagi tu dia kol,"aku ni tengah mengelegak ni...ada je alasan yang dia kasi,itu ini,nak kata naklah,taknak takpe tak kisah tapi janganlah daleh2 banyak.." adoiiii apa ni pakcik?marah2 kat aku..blurrr lah!Aku je yang jd tempat kau nak marah,"kau ni marah aku ke?" sempoi aku tanya."Sape lagi,jantan tu lah adik aku tu,nak tolong ke taknak pasal hal kete tu.."apelah dia ni marahkan adik dia, aku lak kene bebel dan rasanya dia moody aritu,seharian moody cam pompuan tgh tuttttttttttt..haha..Dan dh lah malam tu aku send sms pd dia, suh dia cepat2 bagi dokumen kat aku.Pastu aku pulak tersilap send sms kat aku nyerr sayang.....sib dia faham walaupun dia tanya "ni nak anta sms kat sape ni,dokumen apa niii....?" hmmm sorilah yer u..silappp!!
Malam tadi Sun kol lagi,isk..isk..isk.. dia masih marah2, "Aku tak jumpa kau malam ni,si fendi meeting lagi,dokumen semua dalam kete dia,nyampah aku....,ader je hal dia,janji mlm ni ok tapi tak ok gakk.." adoii pokcik ni dah mula membebel. "Malam besok yerr.."Sun berjanji lagi.Ntah la..aritu dia nak datang aku lak ada dinner,aku available dia lak tak ok.hmm memang takde jodoh!haha...Aku saja nak kenekan kau yg tgh 'hanginn' tu!haha...Sori guy!
~BeLL~
-HIDUP BIAR BERBAKTI WALAU TAK DIPUJI-





No comments:
Post a Comment