Sunday, October 19, 2008

IndahNya LebaRan TaHun Ini....Part 2

Bismillahirahmanirahim..

Syawal masih ada,dari Perak menyambung raya di KL.Meriah dengan makanan..Tertanya diri syawal ni untuk makan2 je ke? haha..apapun syawal mengeratkan silatulrahim, memberi dan menerima kemaafan juga bertemu yg jauh dan dekat..Takde banyak cerita,biar gambar menceritakan semuanya..Part 1 banyak aksi kanak,yg ini aksi2 mak bapak kanak2 lak haha...

memang takleh diet nii...


Pelbagai juadah disediakan,yg rasa nak nak diet mmg takleh kontrol dah.Kebetulan ada besday boy bln syawal
tu yang ada belon2.Adakah arini besday 'Zuwitt Hamriri' entah lah haha..
Wah ada senyum bila nak masuk umah haha..umah terbuka yg ke berapa ni ekk..



Noraini dewi,mummy n Tuan umah.

Salam syawal buat semua.gambar ini hanya utk berkongsi kegembiraan terutama buat keluarga n teman2 yg sewaktu dengan nya..SMILE..!!


-BeLL-

No comments: