Sunday, October 26, 2008

Satu hari Di hari Sabtu......hehe..


atas: alysya memang manja lahhh...
bawah: wah edleen ada gaya la beb..gan kakak Alysya nyer..

Semalam tanggal 25hbOktober.2008,Sekolah kebangsaan USJ 20..mengadakan Hari Terbuka. Macam2 aktiviti ada,jual makanan,permainan,baju..mcm2 la.Pagi lagi dh dgar bunyi musik, sekolah yg tak jauh hanya berpisah pagar jaraknya gan umah.Kali ini bila Alysya ( anak buah aku/cucu la haha..) murid tahun satu disekolah tersebut beria-ria ajak aku dan lain2 pegi so pegilah meraikan, meramaikan dan menghepi kan budak2 ni...apa2pun Alysya saja belanja rm40 haha..siap kene sound gan daddy nyerr...

adik ni tunjuk bakat menari..terror!!. kude pun ada satu round rm4.oo huhu..

anis,ameera n alysya beli gelang rm10 satu....


macam2 game ada disitu tp semua pakai duit..plg murah kene bayar rm4.makanan pun takde yg rm1..mmm.. baik bli roti canai huhu..Pergi tak lama pun hanya nak bawa budak 4 org ni..pegi jalan kaki,masa pergi Alysya dulu jalan ke depan huhu..excited nye nakgi.Tapi yang kelakar bila time balik dia kat blkg..haha!bila aku suh cepat skit dia mula membebel dan yg plg tak larat nak dgar bile Alysya minta didukung haha....adoiii mati arrrr....!!!Memang tiap kali jumpa Alysya jumpa aku dia mesti minta di dukung,mana leh beb.. !!tgok badan tu..kalau nak dukung kene trun kan kg haha..Dan tiap kali kata begitu dia akan masam muka.Kali ini Alysya mengungkit "Dari Alysya kecik mkjang tak penah nak dukung Alysya, timang2 alysya, cam edleen tuuu..
(haha..die jeles rupe nyerr..), memang semua tak sayang Alysya.." wah! skrip mana budak ni guna..aku hanya senyum aje."alahai manja nya alysya..,mana tahan nak dukung..patah pinggang lah beb!"..Alysya terus jalan muke dia masam mencuka. sampai umah terus baring dan minta diurut kaki.hehe...budak ni memang manja!!



balik orang lain muke ceria tapi Alysya..masam huhu..ala dekat jerr..nk sampai dah..come on bebeh!


SMILE....
from BeLL.

1 comment:

MELL n BELL said...
This comment has been removed by the author.