Monday, October 27, 2008

Bila Kau Ukir Senyum..


Bila kau ukir senyum
aku bagai ada dibintang
bila kau ketawa

aku yang paling bahagia

Bila kau ukir senyum
aku yang paling suka
dikala kau kata aku mengade..
haha..
aku nak ketawa
senyum ku ukir sampai telinga

Bila kau ukir senyum
aku rasa ceria
lagi-lagi bila kau bersuara

makan tidur pun dah tak lena

apa yang kau dah buat

bila aku kata
hey u, dun drive me crazy..

kau terus ketawa

buat aku rasa nak terbang

kau terus ukir senyum
aku bahagia dalam dada
Bila kau ukir senyum..

aku rasa tak pijak bumi
flying without wings..

BeLL
*berdiri kekal bersama....

No comments: