Tuesday, June 2, 2009

~ Di detik waktu ~

Bismillahirahmanirahim

~Thanx 4 memories~

Bila memikirkan tentang diri
resah mula bertandang dihati
siapa yang akan peduli

pada hati pada diri..
hidup ini perlu terus berani
biarkan pada yang tidak mengerti..

Dikala resah didetik waktu
doa itu perlu tanpa jemu
pada pertemuan yang ditentu
bersyukur itu perlu
untuk cinta yang dibawa bayu
pada teman-teman yang tahu
waktu itu adalah penentu
biarpun bukan itu yang kumahu..

BeLL
When U Believe
Tk Cr.Tq 4 evthg n sorry 4 evthg.

No comments: